ads one

Wednesday, September 4, 2013

Ready to POST

Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua,

JM harap kawan-kawan semua sihat-sihat hendaknya ya. Susulan daripada entri yang lalu, selepas di kumpul semua alamat kawan-kawan dan rakan blogger rupanya ramai jugak pembaca blog JM ni hampir 30 keping surat dan itu belum lagi termasuk rakan-rakan blogger yang belum hantar alamat seperti Janggel, Orga, Cho Zila, Cik Da, SR, Dila Bangi, Hadrawillin, Hulubalang, Hang Dhamin, Linda Yusof, Intan Lavender, PM, Zura Lee, DJ, Maya Dhira, Zara AB, Beb, Irfa, Cik Viva, GB, Ako, Zette, Azra, Liza, Ayu Fatarina, ASP, Norh, Liza Razak, Blog Malas, Time Traveller Girl, Kak Kiah, Myra Elmyra, Supermeng, Diana Teo dan ramai lagi lah.

Maybe dorang tak baca entry yang lepas tapi tak per kepada yang tidak mendapat FM dari Aussie, JM akan poskan FM dari next destination ye. Ke mana tu...tunggu heeeee.

Kepada mereka yang telah membaca entri lepas, sudi-sudi bagi alamat jer ..kalau tak nak pun tak pe. Ini adalah tanda ingatan tulus ikhlas kepada semua pembaca blog JM yang budiman itu dan tanpa kalian blog ini tidak berseri..chee wahhh...ayatttttttt heeeee. Nilainya tidak lah seberapa tapi yang penting keikhlasan.

Semua alamat akan dirahsiakan dan tidak akan digunakan untuk tujuan yang lain atau di siarkan di mana-mana dada akhbar. I will keep this information confidentially.

Bila di kira almost 30 pieces
Tunggu yer..maybe next week sampai lah kat rumah dan opis kalian tu.

No comments:

Post a Comment